Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 116 ביקורות
js_loader

תביעה למשרד הביטחון בגין סכרת

הגשת תביעה למשרד הביטחון בגין סכרת עשויה להתרחש כאשר חייל בסדיר או משרת קבע הופך לחולה סכרת במהלך השירות הצבאי. הסתייעות בשירותיו של עורך דין משרד הביטחון עשויה לזרז את ההליך ולהביא לשיפור משמעותי של התוצאות ומכאן חשיבותה הרבה.

באילו נסיבות עשוי להתעורר הצורך בהגשת תביעה למשרד הביטחון בגין סכרת?

השירות בכוחות הביטחון הוא אחת החובות הבסיסיות של כל אזרח ישראלי. מרבית הישראלים משרתים שירות חובה בלבד. לעומתם אחרים, אידיאליסטים יותר או כאלה שאורח החיים הצבאי מהווה עבורם סוג של אתגר, נשארים לאורך שנים בשירות הצבא.

ככל שעובר הזמן, עולה הסבירות להתפתחות של מחלות וביניהן גם מחלת הסכרת שמשפיעה על בריאותו ותפקודו של הלוקה בה מקצה לקצה. תביעה למשרד הביטחון בגין סוכרת יכולה להיות מוגשת, בכל מקרה שבו מאובחנת אצל מאן דהוא, בעת השירות הצבאי שלו בסדיר או בקבע, סכרת מכל סוג שהוא.

 

תסמיני הסכרת שהצבא מצופה להכיר ולאבחן

אדם מאובחן כחולה סוכרת כאשר רמת הגלוקוז בדם נמצאת באופן קבוע ברמות גבוהות. מצד אחד, הגלוקוז הוא מקור האנרגיה העיקרי והחשוב ביותר של הגוף. מצד שני, עודף גלוקוז, אם הוא לא מטופל, עלול לגרום לנזקים משמעותיים.

כאשר רמות הגלוקוז בגוף גבוהות מ- 140 מ"ד לדציליטר (דצ"ל), הדבר עלול להצביע על בעיה. כאשר הרמות מגיעות לכדי 200 מ"ג לדצ"ל, וכאשר הירידה בכמות הגלוקוז מתעכבת ואורכת זמן, כי אז ברור שמדובר במחלת הסכרת.

באופן עקרוני, יש שלושה סוגי סוכרת:

  1. סכרת סוג 1: סוכרת מהסוג הזה נובעת כאשר הגוף איננו מייצר כמות מספקת של אינסולין שתספיק להוריד את רמת הגלוקוז.
  2. סכרת סוג 2: מדובר במצב שבו הגוף מייצר אינסולין, אבל לא עושה בו שימוש מיטבי. בדרך כלל, סכרת כזאת מאפיינת אנשים בגילאים מבוגרים. עם זאת, היא יכולה להתפרץ בכל גיל.
  3. סכרת הריון: סכרת אשר מתפתחת אצל נשים בהריון.

עורך דין משרד הביטחון עשוי לסייע בהשגת התוצאות הטובות ביותר בתביעה בכל אחד מהמקרים הללו.

מתי אפשר וצריך להגיש תביעה למשרד הביטחון בגין סכרת?

תביעה למשרד הביטחון בגין סכרת יכולה להיות מוגשת בסמוך למועד השחרור, ובתנאי שמגיש התביעה אכן חלה בסוכרת במהלך השירות הצבאי שלו. כל עוד הוא ממשיך לשרת בצבא למרות הסכרת, זוכה החייל לטיפולים הטובים ביותר, הן בדרך למניעת ההחמרה במחלה ובן בדרך להשבת האיזון ברמות הסוכר של הגוף.

אחרי ההחלטה על הגשת התביעה, הסיוע של עורך דין משרד הביטחון הוא משמעותי. עו"ד משרד הביטחון בוחן את כלל המסמכים הרפואיים ומחליט על אופן הפעולה. עורך הדין מלווה את הלקוח שלו לאורך כל הדרך עד להשגת התוצאות הרצויות.

 

מה התפקיד של עו"ד משרד הביטחון בהקשר לתביעה?

התפקיד המרכזי של עורך דין משרד הביטחון במהלך תביעה למשרד הביטחון בגין סוכרת הוא לבחון את התביעה, לנסח אותה וללוות את התובע לאורך כל הדרך. באופן טבעי, שלטונות הצבא ינסו להתנגד ולנתק את הקשר בין השירות הצבאי לסכרת. ככל שעורך הדין יצליח לקשר בין הדברים, כך הסיכוי של התובע להצליח יהיה גדול יותר.

 

לסיכום

עו"ד לתביעת משרד הביטחון מסייע בין היתר באיסוף מסמכים רפואיים לקראת הגשתה. לכאורה מדובר במשימה קלה. זאת, משום ששלטונות הצבא, כמו כל גוף אחר, מחויבים למסור מסמכים רפואיים שונים של התובע. עם זאת, אם קיימים מסמכים רפואיים נוספים, יש להגיע גם אליהם. עורך הדין ילווה, כאמור, את התובע לאורך כל הדרך עד לסיומה המוצלח של התביעה.

תביעה למשרד הביטחון בגין סכרת
תביעה למשרד הביטחון בגין סכרת
אודות המחבר - עורך דין משרד הבטחון יעקב אמיר
אודות המחבר - עורך דין משרד הבטחון יעקב אמיר

עורך דין משרד הביטחון יעקב אמיר עוסק מאז שנת 2000 בתחום הייצוג של נכי צה"ל ומשפחות שכולות. בוגר תואר LLB במשפטים מהמרכז האקדמי למשפט ולעסקים משנת 2004. נשוי ואב לשלושה ילדים. מאמין במתן ייעוץ מקצועי, יחס אישי ואנושי, ושכר טרחה הוגן בהתאם להיקף התביעה.

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 116 ביקורות
×
js_loader
a2
עורך דין משרד הביטחון גרינברג ושות'
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ עם עורך דין >>