Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 116 ביקורות
js_loader

קבלת פיצוי מיטבי ממשרד הביטחון

כל מי שניגש לתהליך תביעה בגין נכות משירות צבאי או ביטחוני תוהה כיצד להבטיח קבלת פיצוי מיטבי ממשרד הביטחון והתשובה לכך היא בחירה ביצוג משפטי מקצועי. משרדנו גרינברג ושות' מתמחה ביצוג נכי צה"ל כבר למעלה מ-70 שנים ולכן מסוגל להשיג לכם את הפיצוי המיטבי שמגיע לכם. בסופו של דבר, מדובר בהליכים שבהם הניסיון הוא לגמרי גורם מכריע בניהול התביעה וההליך כולו.

 

כיצד מקבלים פיצוי ממשרד הביטחון?

אנשים אשר נפגעו במהלך שירותם הצבאי זכאים לקבל הכרה בפגיעה מהמדינה ובמסגרתה פיצוי. גובה הפיצוי תלוי בחומרת הפגיעה וכן שאכן מדובר בפגיעה שקרתה במסגרת האחריות של הצבא על הנפגע. קביעת גובה הפיצוי מתבסס על שיעור אחוזי הנכות שהנפגע מקבל בהתאם לחומרת הפגיעה בתפקוד היומיומי שהוא חווה. כל זאת תלוי בהליך המתנהל מול משרד הביטחון.

 

קביעת שיעור אחוזי הנכות

כאמור, הפיצוי אשר אתה עתיד לקבל מתבסס על שיעור אחוזי הנכות שתקבל. קביעת שיעור אחוזי הנכות מתבצע על ידי ועדה רפואית של משרד הביטחון. לאחר הגשת תביעה לקצין התגמולים במשרד הביטחון תזומן לועדה ובה יבחן מצבך הרפואי ומידת הפגיעה בתפקוד שלך. הועדה היא אחד החלקים הכי חשובים בהליך ולכן חשוב מאוד להגיע אליו מוכנים וממוקדים כדי לקבל פיצוי מיטבי מתביעת משרד הביטחון.

הכנה לועדה הרפואית

מתוך הבנה שלועדה יש חלק חשוב מאוד בהליך, ובגלל שמדובר בין היתר במפגש פנים מול פנים שלך עם נציגי משרד הביטחון, משרדנו רואה חשיבות עליונה בהכנה לועדה ולכן אנו מציעים שירות זה ללקוחות שלנו. לא רק המופע מול הועדה הוא חשוב אלא גם כל ההכנה המקדימה – איסוף הטפסים, קבלת חוות דעת, המלצות מאנשי מקצוע, עדויות אודות חומרת המגבלה וכדומה.

 

הוכחת קשר בין הפגיעה לשירות

משרד הביטחון מעניק פיצוי לאנשים שנפגעו בשירותם מתוך העיקרון שהמדינה אחראית על חייליה ועל אנשי כוחות הביטחון שלה. לאור זאת, כחלק מהתביעה מעבר להוכחת חומרת הפגיעה, נדרש גם להצביע על הקשר הסיבתי בין השירות הצבאי לבין הפגיעה (בהתאם לתקנות משרד הביטחון).

 

ערעור על החלטת הועדה

לעיתים החלטת הועדה לא תואמת את הפיצוי המיטבי שמגיע ממשרד הביטחון ובגלל שמדובר בהליך משפטי שיכול לכלול טעויות, משרד הביטחון מאפשר להגיש ערעור על ההחלטה. הערעור דומה להליך התביעה ויכלול הצגת מסמכים חדשים שיצביעו על חומרת המצב שהיא מעבר למה שקבעה הועדה. בשלב הזה מומלץ מאוד לבחור ביצוג משפטי בגלל שמדובר בהזדמנות נדירה לשנות את החלטת הועדה ולקבל את הפיצוי המיטבי.

 

תיקון קבלת הפיצוי לאור החמרת הפגיעה

ישנם אנשים אשר מגישים תביעה ואכן מקבלים את הפיצוי המיטבי בעקבות הפגיעה שלהם אך במרוצת הזמן הפגיעה מחמירה והפיצוי כבר לא תואם. מקרה זה נקרא נכות מוסבת והוא מתייחס למקרים בהם פגיעה שנגרמה בשירות הצבאי הוחמרה ובעצם מעבר לנכות המקורית יש כעת נכות מוסבת. חשוב לדעת שבמקרים אלו ניתן להגיש בקשה חדשה לועדה הרפואית ולבקש בחינה מחדש של הפגיעה תוך הוכחת הקשר בין הנכות המקורית לנכות המוסבת.

 

חשיבות יצוג עורך דין לקבלת הפיצוי

בשונה מתביעה בבית משפט שבה ברור שלא תלכו בלי עורך דין, כאן משרד הביטחון מאפשר לבצע את כל ההליך בלי יצוג משפטי אלא בכוחות עצמך. למרות שזאת לא חובה בהחלט מומלץ מאוד לגשת לכל ההליך עם יצוג של עורך דין משרד הביטחון. אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר עוד היום לקביעת פגישת היכרות שבה נבחן את המקרה שלך וניתן חוות דעת אודות קבלת פיצוי מיטבי ממשרד הביטחון וההליך שידרש ממך. לאחר מכן אם תרצה בכך, נוכל לצאת לדרך!

בסופו של דבר אם נפגעת מגיע לך לקבל את הפיצוי המיטבי שהמדינה קבעה שתעניק במקרה שלך. הבעיה היא שלא תמיד מצליחים להשיג זאת בגלל כל מיני עניינים משפטיים ובירוקרטיים. אל תוותר על הזכויות שמגיעות לך! צור איתנו קשר ונסייע לך בהליך קבלת פיצוי מיטבי מהתביעה, עם הניסיון והידע שלנו נקל עליך את התהליך ונטיב את הפיצוי.

 

מה הוא הליך קבלת פיצוי ממשרד הביטחון?

קבלת פיצוי ממשרד הביטחון מותנית בקבלת אחוזי נכות ואת אלו מקבלים בעזרת הגשת תביעה למשרד הביטחון. מטרתה של התביעה לבקש מהמדינה לבחון את הפגיעה שלכם, או את החמרתה במידה וכבר הגשתם בעבר, ומשם להחליט מה הפיצוי שתקבלו.

האם אפשר לקבל סיוע בהליך קבלת פיצוי מיטבי ממשרד הביטחון?

כמובן שכן! אנחנו משרד עורכי דין שמתמחה בהליכי תביעת משרד הביטחון בגין נכות. אנו מעניקים ליווי ויצוג משפטי בכל ההליך. למרות שתוכלו לגשת להליך לבד, כדאי לנצל את הניסיון והידע שלנו לתביעה שלך.

המצב שלי הוחמר, יש מה לעשות עם הפיצוי?

במידה ואתה חווה נכות מוסבת אתה זכאי להגיש בקשה להכרה בנכות הזאת. באם חווית החמרה במצב המדינה צריכה להכיר בכך ולעדכן את הפיצוי שאתה מקבל כזאת. אנו מציעים יצוג משפטי גם בהליכים כאלו, צור איתנו קשר!

האם אפשר לקבל פיצוי מהמדינה על כל פגיעה?

מעבר לביטוח לאומי או לביטוחים פרטיים, המדינה מפצה אנשים אשר נפגעו במהלך שירות המדינה כדוגמת חיילי צה"ל או אנשי כוחות הביטחון. באם הפגיעה שלכם נגרמה במהלך שירות מסוג זה, בהחלט מגיע לכם פיצוי מהמדינה על כך.

קבלת פיצוי מיטבי ממשרד הביטחון
קבלת פיצוי מיטבי ממשרד הביטחון
Picture of אודות המחבר - עורך דין משרד הבטחון יעקב אמיר
אודות המחבר - עורך דין משרד הבטחון יעקב אמיר

עורך דין משרד הביטחון יעקב אמיר עוסק מאז שנת 2000 בתחום הייצוג של נכי צה"ל ומשפחות שכולות. בוגר תואר LLB במשפטים מהמרכז האקדמי למשפט ולעסקים משנת 2004. נשוי ואב לשלושה ילדים. מאמין במתן ייעוץ מקצועי, יחס אישי ואנושי, ושכר טרחה הוגן בהתאם להיקף התביעה.

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 116 ביקורות
×
js_loader
a2
עורך דין משרד הביטחון גרינברג ושות'
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ עם עורך דין >>