Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 116 ביקורות
js_loader

ייצוג לוחמים ואנשי כוחות הביטחון

אנשים רבים נותרים עם פגיעות, נפשיות ופיזיות, מהשירות בטחוני שלהם, הן בצה"ל והן בגופים בטחוניים אחרים. קבלת הכרה בפגיעות הללו היא משימה לא פשוטה ולכן לא כדאי לא לגשת לתהליכים הללו לבד ולבחור בעורך דין שילווה וינהל את התהליך. דווקא בגלל שמדובר בהליכים מייגעים ייצוג לוחמים ואנשי כוחות הביטחון הוא משימה שצריכה להתבצע על ידי אנשי מקצוע בעלי ניסיון ארוך שנים וזה בדיוק מה שהמשרד שלנו מציע לכם.

 

יצוג אנשי כוחות הביטחון

על פניו אדם שנפגע במהלך שירותו הצבאי זכאי לקבל הכרה בכך מהמדינה וכן אחוזי נכות שייצגו את רמת הפגיעה ובהתאם את הסיוע שמגיע לו. בפועל מדובר בהליך מייגע אשר פעמים רבות לא מניב את התוצאות המתאימות לאדם שמתמודד מול המערכת. על מנת להגיע לשלב הסופי ולקבל את אחוזי הנכות ישנם כמה שלבים שצריך לעבור בדרך ועבור כולם אנו מציעים סיוע מקצועי המתבסס על שנים של ניסיון.

הגשת תביעה נגד משרד הביטחון

אם אכן נפגעתם במהלך שירותכם הצבאי או שירות בגוף בטחוני מדיני אחר אתם צריכים תחילה להגיש תביעה בגין פגיעה זו למשרד הביטחון. מטרת התביעה היא קודם כל לדווח למשרד הביטחון על הפגיעה ולפתוח הליך של הערכת הפגיעה על ידי משרד הביטחון אשר בסופו נקבעת דרגת אחוזי הנכות הניתנים. את התביעה לקצין התגמולים ניתן להגיש לבד אך בגלל שמדובר בשלב הראשון יש לו חשיבות רבה ולכן מומלץ לפנות לקבלת יצוג משפטי.

 

ייצוג לוחמים ואנשי כוחות הביטחון בועדה הרפואית

לאחר שהוגשה התביעה התובע מזומן לועדה רפואית אשר מורכבת מאנשי מקצוע שבוחנים את רמת הפגיעה ואת ההשלכות שלה. הועדה היא זאת שפוגעת עד כמה חמורה הפגיעה ועד כמה נפגע התפקוד היומיומי של התובע ובהתאם לכך את גובה אחוזי הנכות. החלטת הועדה הרפואית לא תמיד משקפת את מצבו הבריאותי של התובע ופעמים רבות זאת קורה לאור מסמכים חסרים או יצוג חסר ניסיון. לאור זאת, כדי ליעל את הליך הועדה משרדנו מציע הכנה וליווי משפטי לועדה.

 

התאמת התהליך לשירות ולפגיעה

לצערינו יש מגוון עצום של מקרים וסיפורים הדורשים יצוג לוחמים ואנשי כוחות הביטחון בהליכי תביעה וקבלתה הכרה בפגיעה. כל מקרה עשוי לדרוש הליך שונה כדוגמת הגשת מסמכים שונה או תקשורת אחרת מול הצבא או משרד הביטחון ולכן חשוב לבצע את ההתאמה של התהליך. במסגרת ניסיוננו רב השנים ביצוג לוחמים ואנשי כוחות הביטחון, אנחנו מסוגלים להעניק לך את התוצאות הטובות ביותר ואת הפיצוי המרבי שניתן להשיג במקרה הספציפי שלך.

 

איתך גם בהליך הערעור

מעבר לכך שאנו מציעים להיות איתך לאורך כל הדרך, במידה ואתה כבר אחרי קבלת התשובה ממשרד הביטחון ואינך מרוצה, המצב לא אבוד ואפשר להגיש ערעור. גם בשלב זה אנו מציעים יצוג בהגשת ערעור כדי לנסות בעזרת הניסיון והידע שלנו להשיג תוצאה שונה שתהיה מותאמת לפגיעה ולמצב שלך. חשוב שתדעו שניתן לערער על החלטות הועדות הרפואיות או על החלטות כלליות בדבר התביעה שלכם ולנסות לשנות את התוצאה.

 

היצוג שעושה את ההבדל

יצוג משפטי בהחלט יכול להיות מה שיעשה את ההבדל בין תוצאות התביעה שלכם. בסופו של דבר, הסתמכות על אדם עם ידע מקצועי וניסיון רב שנים בתחום, מיעל וממקסם הרבה יותר את התהליך מאשר אם תפנו אליו לבד.

אם נפגעת בשירותך כלוחם או במסגרת היותך איש כוחות הביטחון חשוב שתדע שאתה לא לבד. אנחנו משרד ותיק המתמחה בתביעות מהסוג הזה שמוכן להעניק לך יצוג משפטי מקצועי. החל מהגשת התביעה ועד לקבלת אחוזי הנכות יהיה לך מישהו שנמצא איתך, מכוון ודואג שהדברים יתקדמו כמו שצריך עד לתום ההליך. אנחנו מזמינים אותך ליצור קשר איתנו, משרד עורכי דין גרינברג ושות', כדי שתוכל לקבל ייצוג משפטי בהליך התביעה שלך.

 

במה עוזר יצוג לוחמים ואנשי כוחות הביטחון?

הליך הגשת תביעה למשרד הביטחון הוא הליך מייגע שלא תמיד משיג את התוצאות המותאמות או הרצויות. יצוג לוחמים ואנשי כוחות הביטחון מאפשר לכם לוודא שאתם עוברים את התהליך בצורה מקצועית ונכונה ובהמשך לכך לוודא שתקבלו מה שמגיע לכם.

מה כולל הליך תביעה מול משרד הביטחון?

הליך התביעה מתחיל בהגשת תביעה אשר בה מפורטים פרטי התובע והפגיעה בהנחה שאכן הפגיעה הייתה כחלק משירות צבאי או בטחוני בשירות המדינה. לאחר מכן יזומן התובע לועדה רפואית שתבחן את מצבו על ידי אנשי מקצוע מתחום הרפואה ותקבע את גובה אחוזי הנכות המתאימים. בכל השלבים הללו ניתן לקבל יצוג משפטי.

האם יש יצוג לוחמים ואנשי כוחות הביטחון גם בערעור?

במידה ולא היה לכם יצוג משפטי, או שלא הייתם מרוצים ממנו, בתהליך התביעה, ובחרתם לערער על החלטת משרד הביטחון, אתם יכולים לבחור ביצוג משפטי כעת. שלב הערעור בהחלט יכול לשנות את החלטת המשרד ולכן אם עוד לא נעזרתם ביצוג משפטי מקצועי, עכשיו זה הזמן.

האם כל תהליכי התביעות זהים?

התהליך הבסיסי של התביעה דומה בין תובע אחד לאחר, אך יש לבצע התאמות כתלות במקרה הספציפי ופגיעה. לדוגמא שוני בין הליכים העוסקים בפגיעה נפשית לבין פגיעה פיזית, או שוני בין פגיעה אקטואלית לבין פגיעה שהתרחשה בעבר. בכל מקרה משרדנו יכול לסייע לכם להתאים את התהליך אליכם ולמקסם את התוצאות שלו.

יצוג לוחמים ואנשי כוחות הביטחון
יצוג לוחמים ואנשי כוחות הביטחון
Picture of אודות המחבר - עורך דין משרד הבטחון יעקב אמיר
אודות המחבר - עורך דין משרד הבטחון יעקב אמיר

עורך דין משרד הביטחון יעקב אמיר עוסק מאז שנת 2000 בתחום הייצוג של נכי צה"ל ומשפחות שכולות. בוגר תואר LLB במשפטים מהמרכז האקדמי למשפט ולעסקים משנת 2004. נשוי ואב לשלושה ילדים. מאמין במתן ייעוץ מקצועי, יחס אישי ואנושי, ושכר טרחה הוגן בהתאם להיקף התביעה.

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 116 ביקורות
×
js_loader
a2
עורך דין משרד הביטחון גרינברג ושות'
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ עם עורך דין >>